pust och stön i kön

2012-03-27 @ 21:34:50
Vilket strålande väder att ha studiedag på! Sprungit gata upp och gata ner i nya mc-västen och svettats!? 21 grader celcius, i MARS? God I love you :) Får även hoppas att mina tjugoelva nya skavstår gett mig tur under dagens sökande och hoppas alla vill bråka om att få ha mig på salongen! Rensat Lidköpings gator, Trollhättan och överby så något napp bör en väl få? Många salonger har även rå älskat min hårfärg så det är väl ett + ? Call me bitches!

Mötte även upp Alexandra med störste klädångesten på överby och tog en riktigt god och välförtjänt fika på espresso house! Dock så stendog min telefon vid kl 6 så blev ingen blogg bild på den fikan ;) haha vad är en blogg utan bild på mat och fika??? Sen fick jag även slängt på mig 2 par basic linnen med mig hem, alltid bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0