Trög dag..

2012-03-06 @ 20:56:09
Tur faaaen att man har så lätta och roliga klasskamrater! Om man skiter i alla inlämningar och skit skulle jag kunna skita i studenten och leka med dem hela dagarna! Nu idag har vi iaf planerat lite mer av våran visning vi skall komma att ha, jag fixade ett evenemang på facebook och bjudit in några tusen så det kommer nog bli feting bra ;) På eftermiddagen hade vi så mkt praktiskt som skulle hinnas med så vi fick ingen rast.. Sen äre meningen vi ska stanna kväll på mån-tis för o ta mer kunder. Men man är ju för fan helt slut!!!! Tur vi har världens snyggaste manliga frisörlärare :D Michaela, såg dina puppyeyes fick du till det? ;)

Nu åkte en av mina kunder precis hem och jag landa i söffa, helt slut för fan! Sovmorgon hela veckan skulle uppskattas..

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0