åh va roligt, nu ska ni få höra!

2012-05-29 @ 22:10:26
Jag har sökt jobb innom frisör som en jäkla galning, vilket har varit så otroligt tufft ute på gatan eftersom det inte finns efterfrågan.. Jag har sökt mig till alla städer inärheten av mig, även Göteborg och Norge. Men då lönen är så sjukt låg nu när jag ska samla ihop mina tranie timmar, har jag inte råd att flytta, så det blir inte så mkt roligare än att jag får sommarjobb på en salong i Trollhättan som heter skönhetshuset, och så kommer jag att få komma in på timmar i salongen i Lidköping där jag haft min praktik, SKITKUL :) 

Men min stora längtan är att komma till Norge faktiskt, få starta på nytt samtidigt som jag har allt kvar i Sverige! Vi får se vad som händer ;) Ska jobba i Trollhättan redan på torsdag :)

Fick en annan kommentar angående mitt löshår, svarade på den under samma inlägg om du som skrev inte sett ;) PUSS GULLUNGAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad roligt! Hur långt har du till Trollhättan? Hur kommer du ta dig dit? GRATTS!!:D

2012-06-17 @ 12:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0