Fösta natten med rumplånga extensions

2012-05-23 @ 23:40:27

Ajajaj säger jag bara!! Men det är uthärdligt med tanke på hur sjukt snyggt det är. Äntligen!!!! Borde kommentera vädret oxå, dyrkar solen så gott jag kan! Jag fick styr på utenöblerna förut oxå, grov tvättade dem och gjorde dem redo för sommarsäsongen <3 jag repeterar, JAG gjorde det. Lata Natalie finns inte längre, bor ju för fan på takvåning nu! Fick nya kompisar när jag tvätta skiten oxå, max 5 bast styck och ville sitta på mina möbler innan de ens va klara.. de stressa mig odågorna och sen fick jag inte ens inviga möblerna själv. Fyfan. Haha cp ja är!

Ge inte upp om bloggen, slänger in lite dritt när jag hinner mer och mer :) nattipuuusss


Kommentarer
Postat av: sara

Hur sätter du fast ditt extension? och hur mycket kostar det att sätta i sånt ungefär? :)

2012-05-24 @ 18:10:17
Postat av: Natalie

Hej! Denna gången har jag använt mig av keratinwax, 50 cm från gocciani :) Den sorts förlängning som ser naturligast ut, men mest jobb med det. Vanligtvis brukar man räkna med 100-150 stycken för en normal hårfärlängning, men jag behöver bara 75 till mitt tunna hår. Priset varierar från salong till salong, + - 4000. jag som är frisör har fått mitt hår till inköpspris och en kompis satte i det så jag sparar många tusen på det!

2012-05-28 @ 19:17:47
URL: http://nattliis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

då måste proffset lägga till att det VANLIGASTE är 75-100 INTE mer! för ett vanligt normal hårförlängning!

2012-05-30 @ 15:43:32
Postat av: Natalie

Konstigt att jag har behövt satt i mer än 100 på flera stycken då ? lr är det en ovanlig onormal hårförlängning då? huuuu????

ett paket hit eller dit skitsamma//proffsigast

2012-05-30 @ 21:20:07
URL: http://nattliis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

vem är de som vet egentligen :)?

2012-05-30 @ 21:55:45
Postat av: Natalie

såklart det är normalt med 75 oxå, jag hade ju 50 första gången t.o.m!! säger bara vad vissa salonger kan räkna med :P ?

2012-05-30 @ 22:06:41
URL: http://nattliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0