Fick en go start på dagen

2012-11-27 @ 20:35:47

Fan va uppiggande! Tycker det ska stå ett sånt här fat första jobbardagen för veckan varenda vecka, alltid! Var exakt vad jag behövde för att få känna mig lite lycklig ;) var galet trött i morse men har även en fantastisk helg att se fram emot med jobbet! Vi ska på julbord på Wallmans salonger :D visste inte vad det var innan men är tydligen jätte exklusivt och medans man äter har dem mäktiga uppträdandet på scen. Ska bli sketa kul! Älskar mitt jobb och mina kollegor :)

Färgade Lise's hår och sen åkte jag och bossen till Ikea för att handla till våran tusch up! Ska nämligen få vattenkranar till kunderna med bubbelvatten, köpte såklart annat pynt oxå och nya koppar till kunderna! Mysmys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0