Fick utskällning, nu ska ja blogga..

2012-11-17 @ 10:51:00

Om det funnits en gillaknapp vid detta inlägget hoppas jag ni tryckt på den.. Josefina har dampa rycket för att det lixom inte händer så mkt på min blogg.. "Bloggen är ditt liv, ska du bli rik får du fan blogga" eller något.. Så gjorde jag en dum deal med henne som jag måste hålla! Hon har inte haft blogg så dealen var att hon ska skaffa en blogg, och för varje vettigt inlägg hon gör, gör jag ett ;) hahaha bloggen är anonym för hon skriver så sjuka interna saker önskar ni kunde ta del av det för igår skratta jag så jag har träningsvärk IGEN ><

Återkommer med en bild på mig.. hahaha


Kommentarer
Postat av: mona

JUDE TA BORT BILDEN!!! annars.......

Svar: HAHAHHA käften mongo, folk blir köta
Natalie

2012-11-17 @ 12:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0