Fredag

2012-11-23 @ 12:15:41

Lämnade mina sömntutor imorse för att åka till banken, kunde inte vänta tills måndag då jag är ledig för de är då ja ska få min fucking lön :D
Så denna helgen ska jag spendera mina sista slantar klokt, på groggvirke, krogen och käk på jensens, mmhmmh ska bli en bra helg. Massa festliga chicksflicks kommer och ikväll ska vi till Karma, står på gästlistan och Josefina ska få en överraskning av dem för hon har ju bursdag :D

Ska locka håret på jobb så jag är fit for fight sen, 5 h kvar på dagen. längtar även till min middag, går inte en dag utan de norska med sina mackor frågar vad jag har med mig, och idag har jag TACOOO :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0