hola bitches

2012-11-26 @ 19:54:59
har faktiskt varit utanför dörren idag, var hur sjukt trött som helst i morses men gick upp och lade mig med tjejerna och mös lite :D åt lite frulle, snackade lite och bestämde att vi borde göra allt i våran makt för att hitta biljetter till SHM den 22 dec i oslo, det hade variit sååååå najs!!!! bara för vi va osmarta och inte köpte dem när de släpptes så får vi nog betala lite för de men ack de är de värt.
Var ute på lite ärenden, ett hemligt och sen lite affärsuppdrag! Josefina bytta ett linne på bikbok och jag inkasserade en buister från bikbok som ja ska ha till julbordet nästa helg tänkte jag, tillsammans med en kjol med vackert fall , längre ibak, kort ifram, om ni har memorerat den ;)  Sen gick vi in på hm för att köpa hårspray oxå råkade jag köpa med mig en spraytan wooooooopsss hihiihih

Nu sitter vi och gottar oss med nybakta scones och tittar på Stop Loss , militärfilm med snyggisar.

HAR FOF EN SAK ATT BERÄTTA MEN DE KOMMER SENARE
kisses


Har inte fått så mkt bilder än heller, men här har ni en på miiiiig på lördagen när vi skulle börja gå påt igen och åt finmiddag på Josefinas b-day ihihihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0