Min utsikt och inre tankar

2012-11-01 @ 16:41:58

Här sitter man, rätt upp och ned på stola. Njuter inte, blir nog snarare galen av lugnet. Så därför är bloggen lite av min bästa homie idag, de känns bra va?! :D räknar minuter och sekunder. Vill hem till Johanna och ut på hittetur med na! 25 min till ska jag sitta av. Så kan ju skriva något intressant om ni vill, typ ikväll när jag inte kommer tänka alls på bloggen.. Då.. Då ska vi ha movienight med några snygga eller fula, inte sett dom men de ska tydligen vara roliga ;) Johanna har skrivit me en på badoo hahahha!

Ps. Varför får jag alltid klimaterie kärringar efter mig? Hm.. Say no more. Annars kommer väl en tredje (:

Ps2. Andra Bilden är tagen när vi har handyman på besök, deras rätta plats är definitivt i köket! Medans vi trötta fruar spelar dota <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0