SKA FAN FÅ LÖN IMORGON

2012-11-30 @ 00:36:46
yeeeeeeeeey ska köpa mig själv massa julklappar som jag tänker öppna innan det är dax. ja så ska jag fira!! Men först av allt ska jag jobba till kl 19 imorgon gitta hemmåt göra något göy, sova, sen jobb till 16 och sen blire fest och julbord med jobbet på Wallmans Salonger!! WOHO och jag är minderårig!! MEN jag kommer in untz untz!

Vad ska jag mer säga, vad vill ni att jag ska snacka om ens? skulle vilja berätta sjukligt mycket men vill inte riskera att någon som inte ska läsa det läser det.. höhö komplicerad.. jag har precis blivit världens största fan utav skype och snapchat. Yes jag snapchatar med alla från badoo. haha skoja! Har ni appen snapchat? gul med spöke på h3h3h3. Man kan skicka bilder till varandra som personen endast kan se en endaste gång, du väljer hur många sekunder den ska visas, du kan skicka snusk bilder eller skicka på din mat. eller bild på din toalett. valet är ditt! ne men ni fattar vinken ikke sant (: 
 
hoppas mina älskade läsare förstår ironi. bye bye love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0