Bilder Of today

2012-10-02 @ 16:50:00

Blå himel och solen tog över himlen ganska så fort idag så nu dagen har varit riktigt härlig i storstan! Smög in på jobbet och har fått lite mer exakta uppgifter :) Kontraktet är fortfarande påväg på posten så hon ska ringa mig så fort det kommit! Sen fick jag de närmaste arbetstiderna, kommer börja på måndag nästa vecka. Kommer även vara sjukt mycke kurser, visningar och sånt i höst så är jätte peppad och tror det kan bli super duper! Lite skillnad på saker som händer på salongen här än i småstäder :)

Gick runt och insög miljön lite och in i några butiker (KÖPTE INGET) får serisöt vänta till löning nu, längtar sjukt mycke efter den! Ni ska veta att det inte är billigt att flytta till oslo, mycke pengar man får lägga ut.. Men det är det värt om man har möjlighet. 

Jag har varit här i 24 timmar nu, och för bara några timmar sedan sprang jag ihop med Maja som gick i min klass på gymnasiet! Visste att hon flyttat hit men att vi sprang ihop redan idag är ju helt sjukt :D Jätte kul var det!

Väl hemma var jag, johanna och josefina baksugna så vi kollade vad vi saknade till att baka kladdkaka, och även vad vi behövde till kvällens käk, taco står på menyn idag. Och det var inte rolig tur till affären, vi gick ändå till Kiwi som ska vara en billigare affär, kan nog jämnföras med Willys typ. 
Och som ni vet kostar ägg hemma i sverige vanligtvis 2 kr styck typ. Här köpte vi 6 ägg för 20 norska, dvs 25 kr typ ;) sjuka överpriser har dom här..

Ikväll ska vi få lite grabbesök, vi ska byta lite tjänster, de ska hämta en säng åt oss och de får låna lite internet oxå bjur vi på kladdkaka ;) HOPPAS NI HAR DE GOTT HEMMA!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0