Första lördagen

2012-10-06 @ 20:28:05

Känns inte som lördag bara är det sjuka.. Är galet jävla trött och orkat inte göra något, då är det ett täcken på att det är dax för kaffe ;) idag för övrigt har Johanna varit med sina föräldrar hela dagen så jag och Josefina har roat oss på egen hand! Jag välte henne vid 13 tiden för våran hyresvärd skulle komma men han kom aldrig haha värt.. Vi lever ihop med 2 lägenhetsnycklar och 1 blipp som man öppnar in till byggnaden.. Han måste komma imorgon, vi är ju helt låsta när vi börjar jobba..

Iaf så har vi mest chillat hemma, skypat och exprimentetat i köket! Man tager vad man haver, right? Men blev riktigt gott faktiskt! Stekt bacon tillsammans med creime freiche, grädde och kryddor, serverad med makaroner och hamburgedressing à la bacon haha blev faktiskt riktigt lyckat :D sen tog vi en tur på stan, köpte trikk-kort, inlägg till hälen <3 tog ut lite norska stålar oxå eftersom inte alla tar MasterCard. Sen sökte Josefina lite jobb oxå!

Måste även tilläga att jag älskar denna stan. Att gå ut och det kryllar med folk får mig att känna mig levande. Gå ut i Grästorp och du ska vara glad om du möter en ända själ. Haha!

Nu kaffe.,.,.,,...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0