Fösta natten som norska !

2012-10-01 @ 23:54:51
Det var en härlig resa hit , det är inte det lättaste att hitta rätt OCH parkering i alla enkelriktade gator när man ska bo mitt i smeten kan ja säga ;) Men min lille going klarade det bra! Fick bara nödlanda på donken för att fylla på vatten i kylarvätske grejen.. Var lite tungt allt jag har med mig så blev jobbigt ;/ annars ingen skada skedd förutom panik och stress i trafiken.. Tur fan jag hade Elin med mig alltså :D

Skulle ha uppdaterat bättre men jag körde hela vägen hit och sen har jag packat upp, spanat in varändra vrå som soprum och våran fina takterrass som är HUUUUGE! Big love på den! Resten av tiden har jag ju spenderat med tjejerna Johanna och Josefina, lärt känna dem litegrann och vi blev lite sugna på utgång men det suget får fyllas på tills helgen ändå ;) Ätit en fin middag för 3 och tagit ett glas vin med damerna. 

Imorgon ska vi försöka få hit en säng med hjälp av mina handymans, och i utbyte får dem låna lite internet, DEAL ;)


Ska även gå till mitt blivande jobb imorgon och titta in lite och förhoppningsvis skriva kontraktet då :) Nu ska vi sova! Ska ta lite bilder imorgon och visa er mitt nya liv !! Pussisar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0