har jag gett upp?

2012-10-28 @ 00:17:04
Festar just nu och kom att tänka på bloggandet ;) men det är så mkt jag missat skriva om, och samtidigt känner jag, hur intresserade är ni? det är bara det... och att jag har fullt upp i mitt nya liv!!! som jag älskar!! och london!! omfg!!! jag känner bara, varför ska alla läsa om mitt liv av ren nyfikenhet, utan att bry dig? är det vettigt eller har jag bara pms?? är det för min egen skull som jag har bloggen? för att jag ska få livsnuta x2? men jag känner ingen glädje i det så ngt är fel?


Ska iaf komma lite fina boys hit till mig snart och vi ska leva lite ;) omg dom är utanför nu!!! haha ha en bra halloween allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0