HEJ MINA FANS

2012-10-09 @ 22:49:27
Jag ber så mkt om ursäkt för dålig uppdate akkurat nå ;) men! v¨rat internet crashade igår kväll så sitter just nu med sladden på golvet.. inte lika bekvämt som att ligga upp och ner i soffan och surfa ;) Så ja kan inte bjuda på bilder från dagen för brukar blogga från appen :( (oskar itne sätta i telefon i datorn...)

Jag har nu jobbat dag numemr två och trivs kämpe fint på salongen :D Idag avr jag hemma för 30 min sedan för var på kurs hos loreal, fick äta pizza och dricka lite vin! Klippintruktören var svensk så jag förstod fan allt, synd bara att det ända hon pratade om var indelningar.. Kul att få lära känna kollegorna utanför jobb oxå!

Skriver väldigt kortfattat för jag har brottom till sänga ;)


Har både klippt och färgat på salongen och det har gått så jäkla bra :D Var lite nervös idag när jag skulle färga för första gången oxå var det ett make over projekt, först o främst så färgade konga henne två gånger innan jag fick ta över, hon ville ha pastell rosa på längderna med en naturlig utväxt, sist hon färgade tappade hon färgen på 1 vecka (rosa och andra konstgjorda piggment RINNER av...)nu provade konka iaf 2 gånger igen men det blev inte den rosa som önskades , så då fick jag färga henne till mörkare istället ;) mörk utväxt och blonda längder, riktigt askigt, SKIT SNYGGT!!!! Mitt nästa måste ha ;)

PS. Bästa Alexandra ringre till mitt jobb idag HAHA blev as chockad när de sa att det var någon som sökte mig, dag nummer 2 lixom ;) haha hon hade ett väldigt spontant förslag som jag nappade på direkt!! Kan inte säga mer än att jag hoppas att få spendera lite förlorad tid med henne :D Berättar mer när det är mer säkert.. ;) PUSS <3

Random bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0