hey lovers

2012-10-05 @ 12:34:00
Förlåt om ni tyc ker jag uppdaterat dåligt men har haft pretty fullt upp. Även fast jag inte börjat jobba ännu har jag och tjejerna sysselsatt oss väl. Dock så är det egentligen meningen att jag ska vila.. Troligen har jag trampat igenom hälkudden/fettvävnaden i hälen.. Gjorde det i tisdags på får vilda spontana till festning.. Jag som aldrig skadar mig eller är sjuk? *peppar peppar ta i trä* Har pratat och fått massa råd från svenskar i oslo, det är en jäkligt svårläkt skada som det gäller mycket vila, synd bara att jag valt fel yrke för att vila foten, ska stå på den hela dagarna! Ska gå till legevakten sen, typ som vårdcentralen i sverige. Den blir inte bättre så det är garanterat något!!!! Jag som hade som mål att börja träna när jag kom hit, får se när man kan komma in i de rutinerna :(

Igår iaf så åkte vi till våran hyresvärd och fick kopierat våra pass och snackat lite om små detaljer som att vi tex inte har något lås till toaletten ;) Solen sken och vi tog en runt tur på akerbrygge. Alla norskar är så sjukt trevligta, massor som bara helt utan anledning börjar prata med en? Det händer inte i sverige, inte ens i grästorp!!
Sen åkte vi hem, brudarna gick till ett bemaningsföretag och jag skulle sälja guld (vilket misslyckades)... 

Helt döa vart vi sen och bara väntade på att Tage som bodde här innan, att hans ex-kjereste skulle komma och visa oss boden där hon hade lite grejer att hämta, hon fick även berätta hur vi gör i tvättstugan, det kostar 15 nok per tvätt tydligen! Fanns lite små pynt i boden som vi tog med oss upp. Sen vart vi rastlösa och flum så vi startade chattroulette :D Haha gud va roligt det var, vissa är verkligen charmiga. Sjukt kul o se folks reaktioner när vi låg tre snygga brudar där hahah. Sen iaf kom våra gäster, dom hade med sig mjöl så vi kunde baka kladdkaka ;) dessvärre har vi bara inga dl mått eller något sånt, så allt gick på känsla. jag tyckte det smaka skit så Oskar fick min.. Vi drog på en film, snow white and the huntsman. Sen gick vi ut på stan för att några josefina träffat ville vi skulle komma ut och ta en drink men vi tog oss bara en promenad för att titta på utelivet, vi var så trötta! Vi tror iaf det kommer att bli sjukt nice när vi väl kommer ut. Men det var ganska läskigt att gå mitt i centrum oxå.. Mycke kusligt folk, oslo är ju en väldigt farlig stad. Norskarna är trevliga men det finns så sjukt många mörka människor som har dåliga avsikter.. I varje hörn fanns det minst 3 tjejer , alltid negers av någon anledning.. Dom var horor och väntade på sina byten, dom jamade efter killar som gick förbi , det var så äckligt!! Det är ölfestivla och oktoberfest nu som började igår föstår ni :)

Ne nu blir det så mkt text och jag är hungrig, vackert väder idag oxå, kanske ska upp och pressa på vår takterrass? ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0