I vilket land är jag nu?

2012-10-11 @ 23:39:41
Skrev just ett as långt inlägg som råkades tas bort.. och jag och min kära vän Alexandra har inte sovit på två dygn under tiden vi "planerat" denna spontana tripp!! Så orkar itne skriva om allting... God forgive me? Jag kan iaf säga att vi bor på Hilton hotell någonstans i världen, och ska på sjukt grym frisör mässa och shoppa, och krama om 100 kändisar i samma byggnad ;) GISSA VART??

Ska skriva mer så fort jag har möjlighet, men nu ligger vi båda med värkande fötter, nyduschade och nerbäddade och ögonen går i kors. Vi ska ladda för stora äventyr imorgon oxå hörs vi när jag har tid/internet. Kisses and hugsess :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0