imorgon händer det ,

2012-10-07 @ 23:24:15
Vi fick oxå möjlighet att se solsidan idag, tack piratebay! Vi kan ju inte se på tv4 play eftersom vi har norskt internet ;) helt cp men vi lyckades! Slängde även ihop en negersmet för var så sjukt sugna! Nu ska jag sova och ladda för imorgon, min första arbetsdag i Oslo! Wish me luck.. Undrar hur de kommer gå o snakke norsk.. Eller förstå är ju det svåra! Men de löser sig nog ;) Ska på färg kurs med jobbet på tisdag kväll oxå så då är inte jag hemma förens kl 10, ska bli så kul !!! Får hoppas att mina ögon förstår mer än mina öron ;) 


Vi hörs imorgon! Nattinatt :*


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Är så glad för din skull in skrutt LYCKA TILL :D <3

2012-10-08 @ 11:15:26
URL: http://alexandralindsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0