oktoberfest

2012-10-05 @ 18:00:29
Var med om sjukaste grejen nyss, en bekant till mig som bor i Oslo har pratat om oktoberfesten här i oslo och bjudit över oss på förfest hos sin kompis. Men med tanka på min skadade fot så känner jag inte för att gå någonstans mer, har gått ut i crocks senaste gångerna och känner mig som ett mongo! Så sa han att vi kunde få komma på förfesten iaf, om jag hade lust att komma ut lite iaf. Så skämtar jag med honom att det hade varit bra om förfesten isåfall var på prinsens gate. OXÅ ÄR DEN DET!!  Det visar sig att vi bor i exakt samma hus bara att han bor våningen nedanför oss xD bara att ta hissen haha . världen är för liten alltså, hur stor kan chansen vara för sånt här egentlgien???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0