Så slutade kvällen

2012-10-06 @ 11:52:31

Johannas fina föräldrar kom hit på besök och hade med sig en stor beställning från oss! Äntligen har vi ett bord så bi slipper sitta på golv/fönster/trappa och äta.. Även fick vi durkslag som är jävligt användbart, brödrost, kaffebryggare och massor med ätbart! Vi fick organisera om i vår lilla frys men det gick. Sen gjorde jag iordning Josefina i håret, hon var så nervös för sin första jobb natt stackarn.. Men innan hon skulle iväg tog vi en sväng till grannen, sa hej och kollade läget. Två killar från festen kom föresten och knackade på oss när johannas föräldrar var här haha de undra om vi skulle komma snart.. De gjorde vi ju så småningom iaf :)
Efter en snabb visit så gick jag hem till Johanna och vi satte på Magic Mike, konstig men sjuuukt sexig film. Rekommenderar alla tjejer att se den, Alex från tex dear John är så sjukt het i denna...

Nu skiner solen över Oslo och jag har ingen aning vad man ska hitta på, bästa vore om jag vila foten bara.. Josefina sover och Johanna är ute med sina föräldrar och ser sig runt :) min dator har fått någon skada oxå föresten! Hela skärmen hoppar runt.. Så typiskt jag dör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0