All blondies look like shit whitout makeup

2012-09-10 @ 12:31:48

Glesa oformade ögonbryn, fräknar, osynliga ögonfransar, så ser jag ut när jag vaknar upp på morgonen :D det blir ju faktiskt mer skillnad med smink på ljusa tjejer än de som är mörkhåriga med mörka bryn och fransar, ändå har jag färgat mina för ett tag sedan men har ju inte lika täta som mörkhåriga har. De som aldrig sett mig utan smink brukar få chocken, "är det verkligen du Natalie!? Shit!!". Eller som Mickan sa "she have lost here face!!!" Haha ska man ta det som en komplimang eller ska jag tacka Gud för sminket? Tackar nog Gud ;) när jag fått målat dit mina bryn, och fixat ögonpartiet så ser jag mänsklig ut igen, tänk va lite smink kan göra... Hihi.

Same same, but different.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0