besöka herr spruta snart...

2012-09-18 @ 13:58:57

Nu är det väldigt snart dax för mig att bege mig mot carema för Herr Spruta.. usch jag vill inte!! Minns att första sprutan var helt okej, andra sprutan hade jag hunnit bygga upp lite emunfösvar så gjorde förbaskat ont, vad kan jag nu förvänta mig av tredje sprutan?? Som tur är så kommer jag inte behöva vaccinera mig mot hepatit a och b på över 30 år igen, TOTALLY WORTH IT !

Fick förbereda mig 30 min i solariet så kan nog vara fit for fight.. Nu kom posten oxå snälla snälla skor och nitbh , finns i lådan...


PS. jag försökte googla fram den gigantiska sprutan som finns med i Kenny Starfighter. Men uppdraget misslyckades...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0