Blogg lista!!

2012-09-18 @ 18:35:32
Hey guys! Tycker lite små synd om mig själv helt ensam, min arm gör ont!! :'( Varför just sprutor? Hatar känslan av, inte bara av sticket (som är TVÄRHEMSKT) men känslan av att det faktiskt är något främmande som tränger in i mitt blod system.. Man känner ju klart och tydligt hur det sipprar ner ända ner i fingerspetsarna!! Därför, tänkte jag att eftersom jag inte har något bättre för mig. Bjuder jag på en blogglista, for fun! Enjoy



Senaste

Låt du hörde: Vänta ska bara kolla min phone.. Kallenavn med Admiral P

Film du såg: Reunion hela filmen, och Butterfly effect halva filmen ;) med mitt grästorps crew

Mat du åt: Smörgås.... hatar smörgås/macka/bröd/frukost

Kram: Hejdå kram från Elin Ernvid :)

Puss: didn't see that one coming.... ;)

Känslan: Hunger, ångest (ångesten för att jag itne varit ute och gått än)

Bråk: Senaste bråket.. var med pappa...

Resa: Oslo , and i will be back! 

Glädje: Natthumorn

Längtan: Efter jobb, Oslo, nytt liv!!!!!!!1 parteeeeeyyy

Dröm: Oj, jag hade en sjuk dröm här om natten som jag skulle komma ihåg! Den var galen.. kommer inte ihåg..

Personen du träffade: Pattlish och hans vänner

Person du pratade i telefon med: Mammut, hon avbröt mig i solariet

Personen du fick sms av: En man vid namn Patrik not my brotha

Gången du var utomhus: Någon timma sedan, inte kul alls. Och blev påminnd att det suger att köra bil i high heels

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hm.. hela familjen? Jag, mams, phil och patt åt ihop igår kväll iaf

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad givetvis!! Landet är jag sååå trött på nu. Kanske senare i livet

Hamburgare eller pizza: Pizza. Hatar hamburgare

Kött eller fisk: KÖTT <3

Hund eller katt: svår....... Beror på deras personligheter OCH storlek. Säger liten snäll vovve

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet, vet inte varför

McDonalds eller MAX: Bara jag får pommes så är jag nöjd! Aldrig deras sliskiga hamburgare...

Vin eller Öl: Vin!

Charter- eller skidsemester: Charter.. dom som åkt skidor med mig vet varför

Sverige eller Utlandet: Utlandet, trött på Sverige!! 

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll..

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkmörkmörkaaa !! drägggel

Sommar eller vinter: Sommar och sol!!!!!! inte regn...

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Bearneise <3
- Mjölk 
- Bär/ frukt
- skinka
- grönsaker

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj
- Min dator/ipad/ iphone 
- Mina pengar
- Livsglädje

3 saker du inte kan äta?
- Sallad... (alltså grönsallad.. blad.. kräks..)
- Lakrits
- Hmm typ.. Jansons frestelse och lutfisk

Två saker som gör dig glad
- Mina vänner
- Min familj

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Faller för frestelsen med shoppiiiing!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0