Hej sötisar

2012-09-20 @ 21:31:53
 
 
hoppas att allt är bra med er? Allt är bra med mig! Trots lite sega framgångar kanske det blir några saker som faller på plats imorgon, provjobb till veckan ska det bli iaf oxå ska jag kolla upp lite lägenheter osv jag kan titta på när jag ändå är där, fyndigt mannen..

Idag har jag, slädat som fan, kollat på gaaaamla bilder, lagat lite vofflor, sökt efter modeller som en galning eller det var ju inte så svårt när man la upp på facebook gruppen "svenskar i Oslo" har nog fått 30 svar !! Dock passade ju inte alla så bra men har det ordnat iaf :D Annars har fan inget kul hänt i mitt liv idag. inget alls..

MEN IMORGON!! SKA JAG GÅ IN I MIN MAKE OVER! Ska bli så nice, jag längtar samtidigt som jag är lite skraj. Jag är sån som aldrig blir nöjd när jag väl bestämt mig för en förändring, men denna förändringen är lite större än normalt så det blir nog lite roligare :D :D åker till Knuten i Vara imorgon förmiddag så är jag jävligt nöjd kanske jag visar mig på en bild sedan.. Inga ledtrådar får ni ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vart ska du söka lägenhet och jobb :D? Puss

2012-09-20 @ 22:06:11
Postat av: Anonym

Vart ska du provjobba menar jag :)

Svar: Har svarat på din fråga i ett inlägg :) KRAM
Natalie

2012-09-20 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0