hej sötisar

2012-09-09 @ 16:43:45

Har en totally chill dag , nyduschad och ska snart prova mitt nya smink, yahoo alltid lika kul! Sedan kommer big brotha och vi ska äta äkta söndagsmiddag som mor min är uppväxt med, mumsfillibaba. Han har även tydligen med sig en aningen försenad födelsedags present till mig, spännande spännande vad kan de vara!! ;DDD

Väntar fof på besked från Oslo, håll era tummar kompisar!

 

Föresten... 
inte en dag har gått utan att jag tänkt på 
stränderna man bränts på där klubbar aldrig stängs åh
inte en dag har gått utan att jag tänkt på 
stränderna man bränts på där stranden är min säng åh
Vi drar dit palmerna bor

kan det blir kallare tro
jag frågar mig själv varför stanna i nord
men ja vet att det handlar om floos 
vi vill ba ha vår förbannade sol 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0