oslo trippen kortfattat

2012-09-08 @ 18:29:00
har haft det riktigt mysigt och bra i Oslo, en del långpromenader i regn och solsken även felåk med tunnelbana och ett par 3 stycken skoskav som 5 kronor! Men missupfatta mig ej, har fått skratta och haft det bra oså. Mysigt sällskap och härliga brudar i lägenheten jag kollade på som jag isåfall ska dela med dem :) och salongen, var kämpe fin! Tyckte även att intervjun gick kanon så nu är det bara att vänta på besked.. Skulle verkligen kunna tänka mig att spendera en tid i Oslo, alla svenskar är som en stor familj och norskarna är även dem väldigt trevliga! Oslo är ju inte så stort, 600 000 invånare så känns som en lagom stor huvudstad jag kan gå vilse i ;)
Sitter faktiskt med träningsvärk i röven! Visste inte att man kunde få det av att gå.. Visserligen jävligt långt men ändå :O ......... kanske beror på ngt annat, måste komma på vad ;);););)


Idag åkte jag och mammut till vara, rättare sagt Knuten, Ninas salong. Där fixade jag lite slingor i olika färger i mammis hår, det behövdes på hennes 10 cm gigantiska utväxt! nu fick hon lite mer lyster och spänning, super bra :) fick shoppat nytt smink påvägen hem, allt tar ju slut samtidigt?!?!? Ny fondation (mest för att man inte är lika brun längre), maskara och rouge (y)


ha en bra lördagkväll, ikväll äre jag som kör. over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0