Hela dagen i ett

2012-09-26 @ 21:30:48

Grovt boende sök som kan leda till flytt redan i helgen! Konkurrensen bland desperata svenskar är hård in i kollektiven men skulle få besked ikv eller imorgon om detta boende på Frogner, väldigt centralt men åt fel håll från mitt jobb, men det går tbana så restiden är kort ändå ;) ett jäkla stort kollektiv så får många vänner på köpet, alla gillar tydligen kramar o de är ju mys^^ 8 pers tillsammans blir vi, fett kul! Tills 31 december då säljs lägenheten, men då hoppas jag mina kära vänner Elin och Michaela har tagit tag i sina liv så hittar vi nått fint tillsammans :D

Jag har även varit barnvakt åt galne Wille! Då går det vilt till kan jag säga.. Värsta är när han ska pussas, han hånglar och bits hahaha... Skönt när vi byggde kojja så va han still under alla kuddar och filtar ;)

Min soulie Mickan ringde förut, blev så glader!! Prata länge , shit va ja saknar dig :( vet att du läser detta min stalker, ätit upp alla dina munkar än tjockis? :*

Min halv norske morfar är här nu med, snackat massa om hur det var på hans tid när han jobba i Oslo och sånt. Börjar få resfeber ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0