LYCKLIGASTE TJEJEN

2012-09-25 @ 22:22:17
Jag lyckades! Jag har så sjukt svårt att förstå att det äntligen händer något positivt i mitt lilla liv! Hade en galen adrennalin kick igår efter provjobbet och kan fortfarande inte förstå att jag fick det. JAG FICK DET! Och att jag fick veta besked direkt måste ju betyda något alldeles extra! De hade haft andra som provjobbat men som inte alls hade varit lika duktig eller ordningssam som mig. Detta gav mig en sjuk egobost! Salongen jag helst av allt ville hamna på oxå, i Oslo my new city. Shit va galet det känns att skriva det.. Mina dagar i sverige är räknade.. Dem var så schyssta att jag får börja jobba så fort jag fixat boende. Det vill jag ska gå undan såklart!! Herregud.. Oslo.. :D Har en riktigt schysst löneavtal som lärling oxå, visst allt kommer vara ruskigt dyrt i norge men ack va kul jag kommer ha!

Dagen har jag spenderat över att söka boende och kollat runt som en galning. Har bara gått en dag men jag vill att allt ska vara klart nununuuu.!!! :) Tack för era tummar som ni höll, dem gav resultat

Ingen som har ett svensk-norsk lexikon liggandes? inte... Skulle behöva det akkurat nå..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0