måste vara ödet..

2012-09-11 @ 17:30:57
måste vara ödet att jag gick ut och gick mitt på dagen idag, för nu har det SPÖREGNAT i en halv evighet. Älskar det, så behöver jag inte känna ångest för det (Y)

Föresten, fick inte boendet som jag var och tittade på i Oslo :( synd tycker jag för gillade verkligen dem brudarna och lägenheten var även jätte fin! Men förstår samtidigt att de prioriterar dem som redan har en inkomst och inte jobbsökare.. MEN , jag har redan fått nys om ett nytt kollektiv boende! Betydligt större och mer ett riktigt eget rum :) 5 rum, 3 bad och kök, sounds väärryyy fun!

Nu ska jag strax ge mig på feta kock projektet! Jag älskade sprödbakad firre och kall sås när jag gick i skolan så nu JÄÄÄVLAR ska jag se om ja klarar det själv :'))))))

 
Random bild ;DDDDDDDDD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0