Mitt framtida jobb.. I hope !

2012-09-22 @ 17:37:26

Någon söt undra vart jag ska provjobba och det ska jag göra på en frisörkedja som heter K.A.N frisor i Oslo! Är super taggad och vill verkligen ha jobb på just denna salongen! Varför? Jo för att det skulle vara en sjukt kul erfarenhet och hälften av tjejerna på salongen är svenskar ;) kan underlätta lite med språket iallafall till en början.. Sen verka de ha så god stämning och hitta på massa kul tillsammans, det är viktigt! :)

Kan tänka mig att vissa undrar om det skrämmer mig, nytt land, ny stad, och allt vad det innebär. Men nej sanningen är att jag är jätte förväntansfull! Sverige har redan gjort sitt intryck på mig, och skulle inte Norge mot all förmodan inte passa mig, ja då åker jag hem! Dessutom bor det 70 000 svenskar i Oslo så kommer inte känna mig udda eller ensam. Även en hel del bekanta har bosatt sig i Oslo så det känns ännu bättre :) no regrets! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0