Mycket Norge snack, & vildsvin

2012-09-12 @ 12:54:38

God dagens undersåtar. Igår kväll gick jag på date hem till Elin. Elin och Johan har oxå fått en liten intressant kärlek till Norge ;) Elin förstår man ju, hon har ju sin äkta kärlek till man där borta. Så vi tittade på massor av möjligheter för oss att eventuellt hitta något tillsammans så vi kan bo sjukt billigt och ha sjukt kul :) sen när vi blev sjukt trötta så ringer Daniel, hans åk hade pajjat så Elin skulle hämta honom! Jag som är extremt snäll jag åker med, ångrar inte en sekund! Rena safarin blev det med alla djur, okej rådjur och sånt är ju inte så roligt att se.. Men det va sjukt när vi fick se 3 tvärfeta vildsvin! Så otroligt stora och klumpiga! Och fula :)

Salongen från Oslo ringde nyss, dom är intresserade!! Men ska bara kolla upp vissa saker angående lön eftersom jag är traniee så tjänar jag fan inget.. Utan att överdriva. Men ett extrajobb någon dag i veckan gör ju livet lite lättare och är inte allt för jobbigt (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0