omg kvälls frisör

2012-09-21 @ 23:23:00
 
 
här händer blixtrar och dunder all day kan jag säga, nu är min mamma numera korthårig.. kapade minst 30 cm och har givit henne lite mörka slingor ;) Ska bli kul att se släcktens chock imorgon bitti på kalaset, världens goaste kusiner fyller nämligen år! Alla barn som är födda den 22 september är näst bäst! 1 juli är bäst :')))

Lånade även lite färg till mitt hår, petlisa som jag är ville jag rätta till lite små saker. Men färgen är jag jätte nöjd med färgens resultat från salong knuten :D kanske ska jag gå ner lite längre med färgen nästa gång.. men det är OK att vara mesig i början.. lr... Men tycker iaf att det blev ett väldigt natusligt resultat och det var precis det jag var ute efter. You like?

Nu är det min tur att ta ett glas vin och slappna av lite! Vi ses imorgon ;) najtinajt


Kommentarer
Postat av: elin ernvid

Det blev skit snyggt gumman, blev riktigt avis faktiskt ;) du kan få fixa mitt hå med ;) hehe, puss<3

Svar: Haha wow det var extra kul att höra hjärtat! :D Ger du mig fullmakt ska jag fixa dig ordentligt göllet! Puss vi ses snart :D <3
Natalie

2012-09-22 @ 14:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0