Som utlovat !

2012-09-17 @ 18:31:00

Blev en spontan utgång i fredags, en hyfsat lugn sådan men ändå väldigt kul! Från början var hemmamys med lite vin och vattenpipa planerad men det får vi ta en annan gång ;) crazy friday på stadt i Lidköping blev det iaf!!

I lördags åkte jag till Mr X (haha kissie style). Vi tog det väldigt lugnt men lyckade till det med en bio på bergakungen i Göteborg. Hamilton 2!! Ingen av oss har sett första hamilton men det gjorde nog inte så mkt, den var really good saknade bara en skvätt kärlek :) sen älskar jag att titta på bio på bergakungen, då alltid någon går fram och pratar i mick innan filmen drar igång, får igång stämningen med ett dåligt skämt och går igenom säkerhets grejer. Förra gången vi var på bio var det en riktigt skämtsam sak som pratade och sen förlovade sig 2 i salongen. Visste inte vad vi kunde vänta oss denna gången men det var en skön gubbe ;)

När jag åkte hem igår tog jag vägen förbi torp för att titta på skor och jacka, varit på både Oden och överby thn och hittat allt förutom det :( men fick iaf med mig en par najsa skor! Visar det jag köpt mig i veckan efter helgbilderna :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0