Stolt köpare

2012-09-28 @ 18:54:00

Har idag köpt min livs första hårfön! Ärligt talat, jag är frisör. Men fönar håret bara om jag måste och det har hindrat mig lite i mitt liv, men i Oslo ska jag börja träna efter arbetstid och då är hårfön obligatorisk om man är hemma 9 på kvällingen!

Köpte även en kanon snygg låda med Storbritanniens flagga, grr.. Där ska jag förvara alla mina hårtänger osv lite snyggare än att ha allt på golvet :)

Smyckesställ så jag får ordning på mina halsbandstrasslar osv.

KLÄDSTÄLLNING <3 inte världens snyggaste kanske men vem bryr sig

Å klädväg - Jackan fastnade jag för direkt.. Old style på jeansfärgen och nitar... Åhh.. Fan va dåligt jag mådde med tanke på pengar hit och dit hela tiden. Men efter lång överläggning följde den med hem i sällskap av en blingbling tröja :) bilderna gör dem ingen rättvisa betydligt snyggare färg på jackan, och alltid lite tråkigt och visa kläder på galje tycker jag men får visa bättre när jag orkar ta på mig dem!

 Och juste! Min box sprit ;) Svaaaiiiinit dyrt i Norge.. Dubbla priset på allt + norska kronan
Och laddaren i förra inlägget.. och fifa 13 till bror!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0