Tur att jag haft en riktigt bra helg

2012-09-16 @ 23:10:43
För denna söndags kvällen har slutat i både besvikelse och tårar

Som plåster på såren hoppas jag mitt paket kommer imorgon. Att jobbet jag vill ha i norge hör av sig med goda nyheter. Att jag lyckas baka en jävligt god äpplepaj och träffa några vänner som jag vet får mig att skratta. Ska även ringa till karema och be om att få ta en spruta.. 3e sprutan av twinrix, som får mig att tänka på thailand fyfan det är där jag ska vara nu, där levde man dagarna med glädje, tid existerade inte och inte heller några problem!!


Nu ska jag göra mig redo för sängen och hoppas på en god natts sömn!! Ska nog se på kvällens avsnitt av xfactor, ställa klockan för att starta dagen med en pw! Kan sitta på sin plats att pressa kroppen lite och få ut lite ilska. 
Jaja, nog snackat. Lägger upp lite bilder på helgen och lite av mina senaste köp (som jag egentligen inte har råd med (Y)). good night 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0