Wayne's

2012-09-03 @ 19:15:27

Jag och Alexandra kände för en spontan fika! Så vi bestämde en dejt vid tre tiden på Willys parkering... Sen strosa vi på stan och bestämde oss för wayne's coffee där vi tog det klassiska hasselnötlatte, toast och en neger till förrätt (y) hihi! Blev lite catch up! Inte träffat varandra på 3 veckor om jag inte räknar fel, brukar räkna fel.. Sen gick vi till bilen eftersom Alex klocka sade 17.20 och min p-biljett gick ut 17.15, ingen böter ;) så stod vi och tjöta en jävla stund tyckte jag så jag kolla på klockan och då var den 16.45 HAHA mindfuck! Då utnyttjade vi tiden och gick ut på gågatan igen ;)

Väl hemma och ombytt till gosekläder skriker mamma om matlagningsgrädde.. Har nog Max 200 meter till Ica nu, så gött! Så jag går snällt iväg eftersom mamma ska slava åt mig sen, jag ska separera från mitt löshår.. Det är negerjobb kan ja säga :D ska bli kul o höra hur mycket hon gillar mitt jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0