Änglar på norska 2an

2013-02-04 @ 21:46:28

Victorias secret fashion show... Kan inte få nog!! Sett denna showen allt för många gånger. Dom är så sjukt vackra, ser ut som dom är photoshopade allihop.. Och här sitter jag och äter chips och choklad. Hur gick det med ditt nya liv Natalie? Jotack för påminnelsen, inte så bra. Hört att man inte ska börja på måndagar och har en förkylning som håller på att släppa tack och lov. Sen måste jag sätta igång!!

Imorgon är set back to work. Var ute och köpte ögonbrynspenna och öronproppar! Johanna ska gå upp tidigare än mig hela veckan så det kommer behövas... Kisses


Kommentarer
Postat av: Sabina Dahlberg

Öronproppar är fan den bästa uppfinningen. Jag har alltid med mig det. Är så lätt väckt, räcker typ att nån andas för högt så kan jag inte sova. Så välkommen i klubben :P

Svar: Jaa jag lovar är så lycklig för öronproppar! Svårt att somna och lättväckt... Suck to be us ;)
Natalie

2013-02-04 @ 23:11:03
URL: http://sabinadahlberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Öronproppar är helt underbart. Så skönt att plugga in dem när man går och läggar sig. Det blir så tyst och skönt när man ligger där i sin egna värld och slipper alla störande ljud. Själv sover jag jämt med öronproppar. Så skönt att veta att man kommer att slippa vakna av störande ljud. Sover så mycket bättre och djupare när det är helt tyst. Somnar direkt när jag har öronproppar djupt insatta i öronen. Har jag inte propparna på mig kan jag knappt somna. Kav verkligen rekommendera alla som inte har testat öronproppar att göra det. Helt klart den bästa uppfinningen någonsin.

2013-02-12 @ 19:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0