Äter nyttigt innan sprit intag

2013-02-23 @ 20:32:23

Tror inte det kommer göra något åt formen imorgon men ändå ;) hårt jävla jobb idag! Sen kom jojjo när vi stängde och jag skulle tvätta golvet, gav Johanna en tvätt på håret sen börja mitt träningspass.. Men jojjo va så snäll o hjälpte mig med o moppa på ställena jag damsugat! Teamwork! Sen fixade vi varandras hår, snacka skit och planerade en oplanerad kväll! Sen ringer Niclas nr 2 och bara mal om att vi ska till dom (hoppas han inte läser min blogg... Haha) vi skulle vara upptagna på obestämd tid! Vet att vi är roliga och allt men spela lite cool mannen ;) nu är vi klara med mat, smink och dusch och nu börjar vi korka upp!!! Har fixat sprit som ja saknat as mkt! 50 cl för 200 nok.. Fan va ja ska handla o swe när ja blir 20!!!! Kisses ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0