Hej allebama

2013-02-27 @ 18:48:17
Kom precis hem ganska taggad för att faktiskt åka o träna men blir inget med det.. yodo. Nä men kanske ska ut och gå en svängis o döda lite fläsk i friska luften? Avsluta med en stund i solariet för att pigga upp brännan inför helgen, eller håller det med brun utan sol kanske? Hhhmmmm de är frågan de hur fuckable man ska få lov o bli. h3h3. Färgade utväxt och längderna lite mera coppar idag, wiiiee de va på tiden :):):) Imorgon blir det ingen vila på jobbet iaf! Fullbokad x3000 så denna torsdagen kommer till att swischa förbi!!!!! LIKE!! För då blir de snabbare fredag och shit, en weekend i stockholm kommer verkligen sitta SÅ fint (Y)

Ska även kanske till stockholm med fina alexandra i april, om min chefis kan bestämma sig.. annars får ja väl va busig o anmäla mig sjuk eller något vettifaaaaaaaaan :O
Nu ska ja nog fan ut på en tur, de jobbiga är bara vart man ska gå? bor ju fan mitt i stan helvetet, hatar publiken, men men.. whaaaaaat to dooo?!?!?! Jo ja ska bara låta dem checka in min bak, lyssna på musik och låtsas att jag är med i en musikvideo, as usual! höhööh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0