Kaikola, Norges grabbarna grus

2013-02-15 @ 11:24:04

Ja vi vart ju ute en svängis igår, åkte till kaikola på lökka där de har 3 öl för hundra, så ja det blev ett par rundor ;) svenskar överallt och sjukt snygga boys bakom baren, sa till dem när vi gick att vi ses imorgon och på lördag! Haha. Åkte taxi hem tillsammans med Filip och Fredric (sjukt bra kombo på namn, ikke sant?) som va snäll o följde mig så jag inte blev tagen av hoes :) och Josefina hade bortamatch och kom aldrig hem den jäveln! Hahaha nej men hon sov hos sina tjejvänner ;) så låg och kryssade i den stora sängen på loftet inatt, sååå jävla najjs. Frös som fan nere i min säng så tog min chans hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0