kaikola och poker jao

2013-02-24 @ 20:40:11
Vi, mina brudar och jag lyckades som vanligt med en fuckt up kväll! Hahahahah tror egentligen inte att jag kan dela med mig om så mkt, säger bara tur fan man bor långt hemmifrån, det som händer i oslo stannar i oslo, eller ;)););) Kaikola levererade tillsammans med alingsausare! Men bara för de ligger på fel gata och måste stänga kl 1 så skulle vi ju efter det ta oss vidare till majorstuen, där en fet hemma fest med ölpong osv väntade! Men.. Trikk jävlarna går tydligen inte hela nätterna... Haha sen balla de ur.. Vi sprittade upp?!?! jag och johanna blev hämtade av taxi utan Gustav och Tobias, vi drar hem till dom och Josefina är med alingsausarna fortsatt och skulle ta sig till majorstuen eller vettefan va dom tänkte haha. Jag fick iaf ÄNTLIGEN spela mitt poker som jag längtat!! Äntligen kan ja få visa mina färdigheter och krossa självgoda boys ;) Sen kaozade vi och spelade spratt hela natten, omg. Idag har det varit strålande väder här i Oslo! hela 4 plusgrader och blå himmel, det firades med en tur till McDonken ihop med solglasögon, lovely.. Annars bara soffläge och massa oth! 

Vi gjorde en harlem shake igår oxå ahhaha fyfan den kommer aldrig läcka ut
 

Imorgon är det dax igen. En veckas ståhej på salongen! Men till helgen, då blir det en weekend till Stockholm för kaoz och mys med Josefina, Elin och Sofie. Rhodos here we come ;);););) 
 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0