oki från alla <3 dag till nu

2013-02-21 @ 18:20:00
 
Iaf det som är intressant! Eller jag har väl redan berättat om alla hjärtans dag? jappjapp de hade jag.. alltså fredag och frammåt ni är lite ovetande om!

Jag hade haft lite små planisar på att resa hem helgen som var men, de behövde mig på salongen så fick ställa upp o jobba några timmar på lördagen innan "jag" städade ;)

Fredagen så kom några vänner till josefina, dom far fulla som hus!! Hahahah ganska roliga "mogna" killar mellan 20-30 år.. det var 30 åringen som däckade haha där satte han ribban ;) Men vi var bara här hemma den kvällen, hände inget spec vad jag minns... heheheheh näe men va lugn skulle ju jobba :)

Lördagen slet jag lite halv bakis men mådde väldigt bra och hade flow.. Sen kom Josefina och Linus till mitt jobb efter stängnings dax, jag och jossi tvättade varandras hår med helig massage och stylade oss redo för en kväll vi itne visste hur den skulle se ut.. Jag klippte Linus och sen städade han golvet HAHA för han är fattig och det är mitt jobb så gjorde vi en väldigt awesome deal tycker jag ;) 
Mot vinmonopolet efteråt!!!!!! Vi kände för att dricka annat än bara vin och öl.. Helt ärligt har alkoholdrickat dubbla prisen jämfört med i swe.. Men vi slog till med ngn sex on the beach "likör" och annat gott.. Sen började vi dricka hemma och sminka oss, gick till Johanna och Helenas kollektiv, sjöng helium som jag och josefina haffade tidigare på torget hihiih buws. Seeeeeeenn hände massa shit, krogen, hemma, fest till klockan 8 på morran, nya människor och gamla människor , orkar fan inte skriva en novell om en rörig kväll med massa fylleskit som INTE ÄR ETT PISS intressant att läsa! Lägger in lite pics på de ist ;););););;););) men de får dock bli lite senare ikv.. måste bortsortera ett antal..

Söndag bara vi dog och vår kära johanna kom hem med massa gossips :D vi åt jordgubbar och fick besök av nicke nr 2, tjata kvällen igenom. looove this place

Måndag var vi alla lediga men josse va fof svag så jag och johanna åkte iväg för en shopping tur på majorstuen! kom hem med lite påsar men inte helt nöjd.. Sen kom Niclas hit med en STOOOOR låda choklad! Vi som precis samma dag börjat "äta nyttigt" javäl, då håller lådan länge ;) Sen klippte jag honom som utlovat!

blablabla tisdag, onsdag på jobb ingen speciellt hände. Idag sluta jag tidigt och tinar nu lite fesk! Fett trött. Ska ut en liten snabbis på stan innan jojjo och josef kommer hem. göygöygöyyyyyy

PATTKLEM KYSS HADEEEE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0