räknade i min garderob...

2013-02-04 @ 15:32:31
Har haft extremt kaos i min byra där mina kläder befinner sig. Så nu har jag varit duktig och vikt iordning alla toppar, tröjor osv,osv.. Kommer ner till lådar där kläder som jag använder från midjan och ner.. byx lådan.. Jag kunde inte låta bli att räkna medans jag försökte konstruera en någorlunda ordning bland mina jeans, kjolar, shorts och andra gottigheter. Jag har alltså tagit med mig 15 jeans.. FEMTON?!?!?!? Gissa hur ofta jag använder alla dom? anväder väl max 3-4 olika par i veckan.. resten ligger och väntar på sitt ögonblick O.o.... Ska bli flitigare på att variera, och längtar tills våren så man kan använda de lite ljusare varianterna! Shorts har jag säkert ett tio tal med mig oxå.. inte lika mkt kjolar, är en shorts människa. 

Nu bär det av mot tvättstugan mannar! XOXO


En bild bara så ni har ngt snyggt att titta på när ni läser !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0