Vaken

2013-02-03 @ 12:06:48

Söndag söndag, vad vill du göra med mig? Hade velat vara bakis idag men verkar som jag får ta mig igenom denna söndagen utan o va bakis ;)

Jag och jojjo vaknade vid kl 11 och har du ätit en halvt stadig frukost. Vi har lite uppdrag att utföra idag!
1. Sola solarium
2. Åka till (den stora) svenska gotteributiken och handla massa gott..
3. Åka till en matbutik som faktiskt har öppet som inte kostar en förmögenhet att handla i. Det är ju så i Norge att alla har fucking stängt igen allt. Ingen ska jobba på söndagar! Så ska man ha ngt på måndag morgon så får man alltså se till att köpa det på lördagen. Värdelöst om ni frågar mig! Så blir lite fläng fram och tillbaka idag :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0