ätit min gröt ,

2013-01-29 @ 21:18:53
Japp det fick bli dagens kvällsmat, orkade som sagt inte ta den där promenaden ;) ska dock köra ett brutalt städryck här nu. sen ska jag belöna mig själv med att läsa lite pörr, ska träffa Mr Grey!

Ska höja volymen ännu ett snäpp på min sjukt braiga "starred" lista, Min aptit för bra musik har varit sjuk de senaste och har funnit massa bra skit, tack gode gud. Lite tröttsamt och lyssna på den deprimerade vintermusiken, nu finns det lite puls i musiken igen! Grrr. Hade det inte varit så att vi haft massa studenter sittandes i huset mitt emot hade jag nog gått loss! Men det misstaget gör jag inte igen.. Haha dansade zumpa och plötsligt är fönstrena mitt emot fulla av ungdommar... Damn.. Sen satte som upp "HEY SEXY LADY" på fönstren, så måste kunna shakat ganska bra trots allt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0