En bra helg

2013-01-06 @ 19:35:51

Vart febrig och hade ont i halsen i fredags men botade det under gårdagen men 100 avsnitt oth , tog en dusch och mådde waaaaay bättre! Så vad händer, jo men party såklart! Hejdå vit månad, kommer inte kunna sluta festa så mkt som ja gör, ever. Helgerna är skit tråkiga annars ju.. Gleder meg att jag är ledig imorgon oxå ;) då kan jag återställa mig och palla en vecka hårt arbete med mina Goa kollegor som alla är tillbaka från semester nu. Sweeet.

Hade jävligt kul igår med våra nya vänner h3h3. Pekleken, ngt jävla farligt drickspel jag aldrig spelat, go musik, fina människor och grannar, kanel och en deckad Josefina fick payback från nyår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0