fest och fylla igår

2013-01-13 @ 18:08:58
Blev lite festipesti igår efter jobbet och en lätt shoppingtur, köpte inget FAKTISKT denna gången ;)
 
Festipestisen var spontan, jag josefina och nickedick HAHA till o börja med. men vi klarade oss mer än fint ;) Jag kan inte förstå att jag blir så vild och galen när ja dricker.. Josefina har ganska så galna klipp. Borde fan ställa upp i paradise hotel or something är fett underhållande. gal1

Vakna upp mer bakis en någonsin, eller ne, julaftonsmorgon var ikke för go men idag va värsta 2013 so far!! Men det var bara att ta på sig mina måndagssockar.. och drog iväg till jobbet och städade golvet i en fucking timme! sjuk ångest. vill bara ha nästa helg nu, ska kanske åka till sverige och till alingsåsan och träffa fabbe fakers! haha.
 
Nu ska vi göra oss iordning och sticka till våra boys, vi ska bli bjudna på mat och kika film KOSKOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0