Hola bitches of 2013

2013-01-02 @ 20:14:01
God dagens, sitter här och kan ta saker med ro för rösta gången på mkt lång tid! iaf sedan den 21 dec när jag satt på bussen hem och hamnade brevid en prick, en prick som för en gångs skull inte tog halva mitt säte eller taffsade på mig! NAJS , vi börja snacka eftersom min biljett inte funkade, satt kvar ändå sen fortsatte vi den 3 timmars resan hemåt att prata, omg. du vet aldrig va som skjer på bussar. 

JULDAGEN var helt totally en av de bättre festerna 2012!! Mycket tack vare mina godingar från balgänget men även alla saknade grästorpare! Det vaaaar sjuuuukt! Förfest hos linus, sen en hel vild kväll på ett fullsmockat kronan i Vara. Festen fortsatte hemma hos Linus efter att vi hämtade kebabsås hemma hos mig, haha sick. Detaljer stannar hos linus, minnet är ändå dåligt ;)

Sen har jag haft ett par dagar hemma i oslo, som har bestått av jobb och vänner!! Johanna åkte ju tyvärr hem innan nyår men vi kosade till det i fredags med o besöka några ägg på grönnerlökka. Koseli.
Lördagen var lugn om jag minns rätt ;) MEN i söndags fick man fint besök av T, hihi, och senare mot kvällen kom Josefinas vänner som varit här innan Elin och Sofie, sköna idioter är vi allihoopa allihoppa! Vi gjorde en spontan utgång i kvällens behag och det var sick och senare än tänkt. h3h3hh
 
NYÅR , vaknar bakis som fan och bare så otaggade allihopa allihopa. Går ut och handlar det vi ska för finmiddagen och jag och joseina hade oxxå lite ärenden att göra i klädaffärer (A) 
Men köpte mascara och nya skor bahhh, och maasaa gröggvirke!
Vi börjar göra oss iordning redan vid 3 tiden för vi hade blivit medbjudna på korvfest!! WOOP WOOP. Var tvungen att börja dricka samtidigt för o få igång motivationen , som kom sakta med säkert! Nyårsmiddagen var sjukt delikat btw.
Sen gick vi to da boys. En najs förfest må jag säga med god stämning massa dricka, tagg och barnsliga spel, klassisk nyår ;) Trallade till rådhusplatsen vid 12 slaget där polisen tog min dricka h4h4 cooltjej93. Sen vart det ett jävla hångelkalas, raketer och sång! Sen gick vi till skansen för att jag hade kontakt med busskillen som kunde fixa in oss, vi fick stämplade biljetter av krogägaren men fan fick vi inte komma in för vakterna ändå! Aja.. Vi går till karma istället, där vi oxå har kontakter för att komma före kön och slippa inträde! Så vi går dit ett gäng! Men hade inte så kul där så vi kom överens om att gå hem och festa istället ;) vilket slutade som vanligt, HELT FUCKING GALET



SKYPE MED FABBE HAHAHHAAH
killen drack hela tequilan själv , så kan de gå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0