Hola fellas

2013-01-26 @ 21:06:11

Väntar något kopiöst på att jojjo ska stiga innanför dörren.. Mitt liv är ganska tråkigt ensam.. Sitter här i soffan och chattar med människor världen över och några som vill att vi kommer på fest.. Men är inte allt för pigg idag så isåfall hoppas jag att jojjo kan övertala mig om hon är sögen! Det värsta av allt är nästan att det har lagt sig en hel del snö här, så typisk lördagar! Det har blivit ett dåligt mönster, varje lördag jag ska jobba får jag gå genom snöstorm och djupa dalar för att ta mig till jobbet? Donno why!?
Tur jag fick vara hos grannarna och sociala mig lite, tjänade ju dessutom en slant på det ;) ytterst tacksamt med min smala budget. Var hos dom tills jag fick ångest över hur grisit vi hade hemma, så tralla hem och städa ;) grannarna ska festa oxå! Så vi har som vanligt lite alternativ men skulle kunna välja sängen och en taskig kärleksfilm framför alkoholen idag assoo... Kvällens slut återstå att utforska är lite rastlös ändååeee!! Wwazzzaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0