hola

2013-01-22 @ 22:43:28
har inte så mkt energi att skriva för, har feber och mår bajs. så har lite svårt att skriva lyckliga saker, är man sjuk blir man ju så galet deprimerad.. Tur jag har Jojjo här med mig, vi har haft en mysig dag hemma från jobbet ihop ;) Igår när vi åkte hem astnade i vi tullen, inte längre än 60 minuter.. Det va det sjukaste och längsta både vi och chaffören varit med om, så hoppas inte det händer igen. Norrmän och deras policy gick väl lite över styr där inne tänker jag..


Historien om Pi vad inte så bra som förhoppningarna hade hoppats på, men men! Kollade på the imposseble hemma i helgen och den är ju något att rekomendera även den tuffaste gråter till den kan jag lova.. Handlar om en familjs historia under tsunamin i thailand.. Ingen film jag med glädje kommer att se igen, hemskaste jag sett..

Nu är jag så emotionell så ska lägga mig och läsa sexbok "femtio nyanser av honom" hoppas jag blir på lyckligare humör ;) Oxå ska jag bjuda på en psykopat bild. Är det okej att jag lägger upp sånna här bilder som får tala ibland? mvh natalie.... h3h3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0